Remarketing

Niet elke bezoeker van uw website zal direct uw product of dienst aanschaffen of een afspraak maken voor een kennismaking. In dit soort gevallen is het vaak interessant en rendabel om te kijken naar remarketing. Met remarketing benadert u bezoekers van uw website met een gerichte advertentie via bijvoorbeeld Facebook, Instagram of een display advertentie op een andere website.

Deze advertenties kunnen de producten of diensten bevatten die de bezoeker bezocht heeft, een speciale aanbieding op basis van de acties die u nu heeft lopen of een meer algemene boodschap. We kunnen precies bijhouden of de bezoeker deze advertentie opent en daarna alsnog iets aanschaft of niet. Zodra de bezoeker geteld kan worden als een conversie, wordt hij of zij niet meer benaderd.

Daarnaast betaalt u pas zodra deze persoon de advertentie daadwerkelijk opent. Als u de advertentie tien keer toont en pas de tiende keer besluit deze persoon over te gaan tot het opnieuw bezoeken van uw website via de advertentie, betaalt u pas de tiende keer. En omdat de kans groot is dat de bezoeker deze keer wel overgaat tot het maken van een afspraak of het aankopen van uw product of dienst, zijn dit soort klikken meestal erg rendabel.


Wilt u meer weten over remarketing? En bent u benieuwd of remarketing onderdeel moet uitmaken van uw marketing strategie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We vertellen je graag meer.

Neem contact op